Menu
Grand Hotel Beatrix
Bookings

COVID-19

 
CORONA MAATREGELEN
Ondanks dat de maatregelen rondom het Covid-19 virus wederom zijn aangescherpt in Nederland, bent u nog altijd van harte welkom in het Grand Hotel Beatrix. De veiligheid en gezondheid van onze gasten en onze medewerkers staan hierbij centraal. Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de door het Grand Hotel Beatrix getroffen maatregelen. Uitgangspunt hiervoor zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
LET OP: Heeft u verkoudheidsklachten (bijv. loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of een verhoogde temperatuur? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek aan het Grand Hotel Beatrix is het van belang dat u te allen tijde de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten én alle medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Het Grand Hotel Beatrix hanteert de volgende algemene maatregelen:
• Mondkapjes zijn verplicht in alle openbare ruimtes;
• Er gelden extra protocollen voor reiniging en hygiëne;
• Op een hotelkamer mogen maximaal 2 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar) tenzij u op één en hetzelfde adres woonachtig bent;
• Onze wellness-, squash- en fitnessfaciliteiten zijn niet openbaar geopend;
• De eet- en drinkgelegenheden en roomservice in het hotel zijn gesloten.
Aankomst in het hotel
• U heeft bij binnenkomst in het hotel de gelegenheid om uw handen te reinigen / desinfecteren na uw reis. Wij verzoeken u hier gebruik van te maken;
• Onze Front Office medewerkers heten u graag persoonlijk welkom. Logischerwijs staan wij te allen tijde open voor vragen.
Gepaste afstand in het hotel
• Op verschillende plaatsen in het hotel (bijv. de afhaalpunten voor ontbijt / lunch / diner) treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de onderlinge 1,5m. afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij verzoeken u deze maatregelen en markeringen op te volgen;
• Wij verzoeken u om in de openbare verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten en medewerkers te respecteren.
Hygiëne in het hotel
• Wij garanderen regelmatige schoonmaak en desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen;
• Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten in de openbare ruimtes wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd;
• Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan;
Maatregelen in onze restaurants:
• Onze restaurants zijn gesloten;
• Ontbijt, lunch en diner zijn 7 dagen per week mogelijk via take away in het hotel.

‌VEELGESTELDE VRAGEN RONDOM DE CORONA MAATREGELEN

‌De RIVM-maatregelen rondom het Covid-19 virus zijn wederom aangescherpt in Nederland. Desondanks bent u nog altijd van harte welkom in het Grand Hotel Beatrix!
Wij doen er logischerwijs alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te bezorgen, conform de huidige maatregelen. Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en hotelmedewerkers, en om een mondkapje te dragen in alle openbare ruimtes van het hotel.
We begrijpen dat dit mogelijk nog enkele vragen oproept betreffende uw verblijf in ons hotel. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen:

‌Kan ik eten in het Grand Hotel Beatrix, nu alle restaurants gesloten zijn?
Het Grand Hotel Beatrix biedt 7 dagen per week variërende afhaalmogelijkheden aan in het hotel, zowel voor de lunch als voor het diner. Het nuttigen hiervan kan op uw eigen hotelkamer. Desgewenst kunt u ook een lunchpakket TO GO (in een gesloten verpakking) meekrijgen.

Kan ik ontbijten in het Grand Hotel Beatrix, nu alle restaurants gesloten zijn?
Ook ontbijt kan 7 dagen per week worden afgehaald bij het desbetreffende afhaalpunt in het Grand Hotel Beatrix. Het nuttigen hiervan kan op uw eigen hotelkamer. Logischerwijs kunt u ook een ontbijtpakket TO GO (in een gesloten verpakking) meekrijgen.

Kan ik drankjes verkrijgen in het Grand Hotel Beatrix, nu alle bar-restaurants gesloten zijn?
Het Grand Hotel Beatrix biedt 7 dagen per week de mogelijkheid aan om dranken af te halen in het hotel, variërend van koffie en frisdranken tot alcoholische dranken. Hou er rekening mee dat verkoop van alcohol is toegestaan tot 20:00 uur ’s avonds.

Is roomservice mogelijk in het Grand Hotel Beatrix?
Conform de huidige RIVM-maatregelen is roomservice op dit moment niet toegestaan. Desgewenst en/of in bepaalde gevallen bezorgt het Grand Hotel Beatrix wel bij uw hotelkamer. In dat geval wordt uw bestelling voor uw kamerdeur geplaatst, zonder dat onze medewerkers uw kamer binnentreden. Neem hiervoor contact op met onze Front Office.

Zijn de wellness-, squash- & fitnessfaciliteiten van het Grand Hotel Beatrix geopend?
Onze wellness-, squash- en fitnessfaciliteiten zijn tot 9 februari 2021 niet openbaar geopend.

Kan ik mijn boeking in het Grand Hotel Beatrix annuleren?
U kunt alle type reserveringen, met uitzondering van non-refundable reserveringen, kosteloos annuleren tot 12:00 uur ’s middags op de dag van aankomst. Het gebruikte reserveringskanaal (bijvoorbeeld online) is hierbij ook het aanbevolen / te gebruiken annuleringskanaal. 




Vragen? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

CONTACT

Grand Hotel Beatrix
‌Badhuisstraat 2-10
‌1789 AK Huisduinen‌
+31 (0)223 624 000
+31 (0)223 627 324
‌‌info@grandhotelbeatrix.nl
/beatrix.hotel
/grand_hotel_beatrix
LinkedIn